PRESSEMELDING: EOS Hackathon London Runner-up og beste UX Design-vinner ‘Chestnut’ å distribuere på Telos

FOR UMIDDELBAR LØSLATELSE

Kontakt: Telos Foundation

Kontakt e-post: hello@telosfoundation.io

5. desember 2018

Chestnut Smart Account - "En vanskelig konto å knekke"

Chestnut-kontostyringsløsningen er et svært etterlengtet blockchain-prosjekt som griper sammen de teknologiske fordelene ved blockchain med brukeropplevelsesforventningene fra den bankede verdenen. Chestnut har typen brukergrensesnitt (UI) og brukeropplevelse (UX) som hittil har blitt savnet veldig fra blockchain-applikasjoner. Telos Blockchain Network er dypt fokusert på å bringe fordelene med blockchain til alle typer brukere. Av disse grunnene er Telos Launch Group og Chestnut-teamet glade for å kunngjøre at Chestnut kommer til Telos i 2019, ved eller i nærheten av Chestnut-lanseringen på EOS.

En Chestnut Smart-konto gir brukerne muligheten til å sette sine egne sikkerhetsparametere, inkludert utgiftsgrenser, hvite og svarteliste kontoer og tidsbaserte transaksjonsgrenser, for å nevne noen. Det er en tillatt konto som deler den nødvendige transaksjonsgodkjenningen mellom brukeren og en smart kontrakt, som enten godkjenner eller avviser forespørselen, basert på forhåndsbestemte brukerpreferanser.

"Blockchain kommer bare til å lykkes hvis vi kan samarbeide for å gjøre det enkelt, trygt og rimelig for folk å opprette kontoer og samhandle med distribuerte applikasjoner," uttalte teknisk sjef for Chestnut, Daniel Liebeskind.

"Hvis vi skal være effektive med å pleie større bruk av Blockchain-teknologi, må brukerne ha opplevelser som føler seg kjent med de andre daglige interaksjonene sine på nettet. Vi kan ikke forvente at brukere endrer forventninger eller atferd for å engasjere seg i vårt økosystem - vi trenger å møte dem der de er ”fra Chestnut Chief Creative Officer, Patricia Parkinson

Chestnut vant 2. plass ved EOS London Hackathon og tok prisen for beste brukeropplevelse (UX), og sikret seg en plass i EOS Hackathon Grand Finale som for tiden er i gang i Cape Town, Sør-Afrika. Teamets mangfoldige og velbalanserte ferdighetssett inkluderer produktvision, UX og UI-design, front- og back-end-utvikling, kommunikasjon, økonomi, jus og forretningsutvikling. "Kombinasjonen av teamets rene talent og kjemien deres sammen gjør det enkelt å forstå hvorfor de er et av lagene som skal slå på EOS Hackathon Finale i gang i Cape Town," sa Justin Giudici, Telos Launch Group-representant.

Chestnut-teamet er enorme tilhengere av EOSIO-teknologi og er et av de første kjente utviklingsteamene som kunngjør støtte for flere kjeder for deres desentraliserte applikasjon. "Chestnut-teamet erkjenner at å støtte både Telos og EOS krever minimalt med ekstra arbeid på grunn av deres tverrkompatibilitet for dapp-utviklere," sa Liebeskind. Han la til, “Telos gjør det enkelt og rimelig å bli med i blockchain-økosystemet ved å gjøre kontoer gratis for nye brukere. Chestnut løser sikkerhetssiden gjennom programmerbare smarte kontoer der brukere kan sette sine egne grenser som antall transaksjoner per dag for å forhindre feil og beskytte seg mot ondsinnede applikasjoner. "

Som byggherrer selv har Chestnut-teamet - satt sammen av Daniel Liebeskind, Danielle Diamond, Anette Wilms, Patricia Parkinson og Jack DiSalvatore - vist stor takknemlighet for mange av de viktigste forbedringene som Telos legger til på toppen av EOSIO og ønsker å sikre at begge deler de og deres jevnaldrende distribuerer applikasjoner i den beste kjeden som er tilgjengelig for deres bruk, eller distribuerer på flere kjeder der det er mulig. Å tilby de beste kontostyringsløsningene på tvers av kjeder maksimerer i stor grad utviklingshastigheten på EOSIO. Noen av de viktigste Telos-funksjonene som Chestnut-teamet er begeistret for inkluderer: IPFS (Inter Planetary File System), invers vektet stemmegivning og gratis kontoopprettelse.

“Telos ønsker Chestnut velkommen og applauderer deres omfavnelse av multikjedensvisjonen til EOSIO. Vi roser dem for å være tidlige bevegere når de kunngjorde deres intensjon om å distribuere på Telos sammen med EOS, uttalte Telos White Paper Architect, Douglas Horn.

Chestnut bringer Telos funksjoner, brukeropplevelse og beskyttelsestiltak som er kjent for en bankkonto, men til betydelig mindre pris, sammen med full brukerstyring, fleksibilitet, effektivitet og åpenhet alt muliggjort av blockchain-teknologi. Å starte Chestnut på Telos og EOS er et logisk skritt gitt Telos 'krysskompatibilitet med EOS og gir dermed støtte til de tusenvis av dappene og de hundretusenvis av brukere som vil ha kontoer på begge kjeder.

Om Team Chestnut:

Chestnut vinner 2. plass og beste UX på EOS global-hackathon i London

www.chestnutaccounts.com

@chestnuteos

t.me/chestnuteos

Om Telos Blockchain Network:

www.telosfoundation.io/